Propers esdeveniments

Aqui pots consultar les properes activitats i esdeveniments organitzades per la nostre parroquia
DETALLS ESDEVENIMENTS
  2020 -  Parròquies de Corbera
  Events a Santa Maria i Sant Antoni.

PARRÒQUIES DE CORBERA 2020

GENER 2020

FESTA MAJOR D'HIVERN
Divendres 17, missa de Festa Major a les 11'30h.

ASSAIGS PER LA MISSA DE SANT ANTONI
Dissabte 4 a les 11h (orquestra) a les 12h (cor).
Dijous 9 a les 20'30h (cor).
Dimecres 15 a les 20'30h (cor i orquestra junts).

CONSELL PARROQUIAL
Dilluns 13 a les 20h (sant Antoni).
Dimarts 14 a les 17h (santa Maria).

FEBRER 2020

CONSELL PARROQUIAL
Dilluns 24, a les 20h (sant Antoni).
Dimarts 25, a les 17h (santa Maria).

CATEQUESIS D'ADULTS
Dimecres 26, de 20h a 21h (sant Antoni).

RECÉS INTERPARROQUIAL
Dissabte 29, de 10h a 18h (santa Maria).

ADORACIÓ
Dijous 27, de 20h a 21h (sant Antoni).

PREGÀRIA MARIANA
Divendres 21, a les 19h (santa Maria).

Butlletí.

Imagen 01

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec id consequat tellus. Donec aliquet ligula nunc, in consequat sapien faucibus auctor.