Propers esdeveniments

Aqui pots consultar les properes activitats i esdeveniments organitzades per la nostre parroquia
DETALLS ESDEVENIMENTS
  2021 -  Parròquies de Corbera
  Events a Santa Maria i Sant Antoni. 2021.

PARRÒQUIES DE CORBERA 2021

OCTUBRE 2021

Dimecres 13, a les 20h reunió de pares i mares de primer curs de la catequesis (parròquia de sant Antoni).

Dijous 14, CATEQUESIS DE CONFIRMACIÓ, grups de joves de 13 i 14 anys, a les 20h (parròquia de sant Antoni).

Dissabte 16, RECÉS-CONVIVÈNCIA, de 10h a 18h trobada d’inici de curs, amb moments de pregària personal i comunitària, compartir parroquial a la capella de santa Rosa.

Diumenge 17, a les 18h a la catedral de sant Feliu, Eucaristia presidida pel bisbe Agustí, en l’inici del sínode en la seva fase diocesana.

Dimecres 20, NIT FORMATIVA, a les 20h, xerrada sobre l’Eutanàsia, per Marga Bofarull, religiosa del sagrat cor (parròquia de sant Antoni).

Dijous 21, CATEQUESIS DE COMUNIÓ, a les 17h, grups de primer i segon curs (parròquia de sant Antoni).

Divendres 22, CATEQUESIS DE COMUNIÓ, a les 17’30h, grups de primer i de segon curs (parròquia de santa Maria).

Dissabte 30, NIT MISSIONERA a les 21’30h, testimoni missioner de Joan Soler, prevere missioner de Girona (parròquia de santa Maria).

Butlletí.

Imagen 01

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec id consequat tellus. Donec aliquet ligula nunc, in consequat sapien faucibus auctor.