L' Art de Pregar (19)

L’ART D'ARRIBAR (2/04/2023) ...

L’ART D'ARRIBAR

Pren la meva vida Senyor,
i que la flama del teu amor
il·lumini el meu cor.
Que tota la meva vida
sigui un voler-te esperar,
oh Senyor meu i Rei meu.
Dona’m Senyor la força
per donar-me
i que la teva llum il·lumini
la meva vida.
Vull esperar-te amb esperança,
veure com arribes a mi,
i així seguir-te.
Déu que perdones, Déu de caritat
Salva el teu servent,
aquell que humilment confia en Tu.
Escolta el meu clam, tingues pietat,
Fes que camini per camins de veritat.
Oh font de vida,
de pau i d’amor,
a Tu m’adreço avui i sempre,
t’espero et vull veure arribar,
sigues el meu fonament,
el meu guia
dona’m la teva vida,
perquè sols Tu ets el meu bé.
Mantingues en mi el goig
de saber-te veure arribar

Gràcies. Amen.

Butlletí.

Imagen 01

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec id consequat tellus. Donec aliquet ligula nunc, in consequat sapien faucibus auctor.