Propers esdeveniments

Aqui pots consultar les properes activitats i esdeveniments organitzades per la nostre parroquia
DETALLS ESDEVENIMENTS
  Estiu 2019 -  Parròquies de Corbera
  Events a Santa Maria i Sant Antoni.

PARRÒQUIES DE CORBERA 2019

AGOST DEL 2019

ESPLAI
Colònies, campaments i ruta de l’1 al 10.

FAMÍLIES
Peregrinació a Santiago del 25 al 30 d’Agost.

SETEMBRE DEL 2019

REUNIÓ JERUSALEM
Dijous 26 a les 20h (santa Maria).

ADORACIÓ
Dijous 26 a les 20h (sant Antoni).

ROMERIA
27, 28 I 29 de Setembre, romeria a Montserrat.
Inscripcions per les cel·les i per venir caminant el divendres (telf. 682613533)
Butlletí.

Imagen 01

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec id consequat tellus. Donec aliquet ligula nunc, in consequat sapien faucibus auctor.