Proper esdeveniment

Parròquies de CORBERA, 2019.

Horaris de les misses

horarioConsulta el horari de les misses

Per consultar-los fes click a "llegeix més".

icon llegeix

El Bestiari Evangèlic

bestiariEl Bestiari Evangèlic

Encetant un nou curs litúrgic, ens endinsem en el camp da la simbologia, acompanyats de la il·lustració de miniatures medievals.

Cada setmana aproximadament, afegirem noves miniatures. Visita´ns sovint i podrás ampliar els teus coneixements en aquesta interesant matèria.

icon llegeix

banner caritas

El Full Parroquial

fullparroquial

Les Parròquies

Sant Antoni

Carrer Sant Antoni 32

Santa Maria

Plaça de l Església 1

Monestir de Sant Ponç

Carretera de Sant Ponç s/n, Urb Can Rigol

Ermita de Sant Cristòfol

Carretera de l´Amunt, s/n, Can Armengol

Capella de Santa Rosa

Urb. Puigmontmany (Cervelló)

mapa esglesies

Butlletí.

Imagen 01

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec id consequat tellus. Donec aliquet ligula nunc, in consequat sapien faucibus auctor.